Kızlar ben 36+4üm doktorum 37+1 olduğum gün çağırdı. O gün çatı muayesini de yapıcaz dedi. Bazı kişilerde doğumu tetiklediğini duydum benim için problem yok aslında keşke tetiklese ama benim 38+4te mülakatım var ona girmeden doğmasını istemiyorum normal şartlarda🥲 Çatı muayenesini 39 gibi falan yaptıran var mı? Doktora bunu anlatsam acaba erteler mi ya da bi sorumsuzluk olur mu bu? Yanlış bir şey yapmak da istemem sonuçta 🤷🏻♀️