Hlladgzl bende tam 36+6 yız bugün. Dün duramadım ağrıdan nst de ağrım çıkmadı yatış Önerdi doktorum ben kalmadım. Bugünde az önce başladı bıçak saplar gibi kasıklarıma doğru iniyor 🤦🏻♀️ Napcam bende bilmiyorum birde makat gelişiz 😔 ya acaba diyeyorum Gaz sancısı mı? Gidiyorum nst de ağrı çıkmıyor doktorumuz da hiç değilse 1 hafta daha beklesin diyor nolcak bilmiyorum