gozgozanne bende oyle duydum 2 numara aldım ve benım cocugum kilolu doguduguna ragmen 1 ay kullandım 1 numara sonra ikiye gectım canım al 2 numara stok yap canım sonra 2 aylık olcaz daha ıkı numarada yım bnde buyuk olsun istemedim carpık bacaklı olur