Vselen yok kuzum 1 numara ama extra, ben hiç prima kullanmadım canım gerek yok o kadar para vermeye diye düşündüm bi de yerli malı olmasına önem veriyorum sleppy küçük numaraları çok iyi sonrası çok iyi değil sonra evy baby ile devam etmiştim
Ama sleppy birkaç ürün daha çıkarınca kafam karıştı