Benimde 2. İlkinde hani derler ya erkekte karın top gibi olur diye benim aynen öyleydi hiç bir yerim şişmemişti arkadan asla belli değildi ve 13 kiloyla doğuma girdim. Bu 2. ve kız, karnım daha yaygın arkadan heryerden belli 😁 daha çok şiştim ve 31+3 üm 16 kg almışım.