Aycatpzkrkmz Avent aldım ben daha çok öneriyorlardı nette yorumlar da dr browns’un temizliği zor oluyormuş avent in yenidoğan için olanını aldım 120 ml ve 260 ml olanını 😊
Aliceindunyasi Esracim alırken geniş ağız dar ağız diyo siz hangisini tercih ettiniz 2li dar ağız var onu mu alsam diye düşündüm de
Aliceindunyasi Seyma18 camlar çok kullanışlı olmuyor diyorlar ağır olduğu için 🤔 bide geniş ağız dar ağız diyo aradaki fark ne
Ikinciyibekliyorum Aliceindunyasi avent kullandim ilk kizimda . Şimdi ikinci kizima da avent aldim cok memnunum.
EceTengiz Merhaba, ilk biberon olarak dr browns yapısı gereği anne sütü emermiş gibi akıyor devam olarakta avent aldım ama insallah kullanmaya gerek kalmaz sütümüz olur💕
Aliceindunyasi [bilinmeyen] geniş ağızlı mı dar ağızlı mı kullanıyorsunuz ve aralarındaki fark ne biliyor musunuz
Fatmatok38 Aliceindunyasi ben Avent aldım kızım göğüsümü tutmadı aventle mama verdim 1 hafta sonra emmeye başladı göğüsümü şimdi de biberon veremiyorum 😁😁😁