Arkadaşlar merhaba 10 haftalık hamileyim dün ilişki sonrasında ayağa kalktığımda baya bi kanamam oldu.Bir pedi dolduracak şekilde hemen doktora gittik bebeğin kalp atışları falan güzel dedi doktor progestron verdi.Ama karnımda bi şişlik oluştu ve hala ara ara kanamam oluyo.Ayrıca kan değerlerimden dolayı doktor kan sulandırıcı ilaç başlamıştı dün gittiğim doktorda kesmemi söyledi.Böyle bişey yaşayan varmı acaba kan sulandırıcıdan mı bu kadar kanamam oldu bundan sonra bişey olurmu bilgi verebilirmisiniz?