umayben Merhaba kızlar bir şeyi çok merak ediyorum 😂 doktor bizim keseyi sağ tarafımdan bakınca gördü o yüzden sağıma daha bi hassas davranıyorum 😅 bebek sağ sol yapar mı mümkün mü böyle bir şey 5 haftalık hamileyim bu arada
RefBrs umayben merhaba bende öyle düşünüyordum benimde sağa bakınca görmüştü ama 12 haftalık ultrasonda sağdan bakınca başka açı soldan bakınca başka açı görüldü cinsiyet tahmini için iki taraftanda baktı galiba ortadaymış her taraftan bakınca görülüyor 😂 O yüzden iki tarafa da dikkat edin siz
_FdmE_ Benimde sag taraftan bakmisti sagdaydi bebegim 😍 simdi 26 haftalik olduk sagi solu asagidi yukarisi kalmadi her yerden hissediyorum kocaman oldu darisi size insallah 🤲🏻🥰
umayben _FdmE_ ayyy yerim onu ben 😍 Allah razı olsun amiin inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım yavrularımızı
umayben RefBrs aaa 😂😂 içimizde yüzüyorlar demek ki tamamdır çok teşekkür ederim iki tarafa da dikkat edeyim ben 💓
ikizleri_beklerken34 Ben doktoruma bebeğim ne tarafta dediğimde bir tarafı yok. İçinde sabit durmaz sürekli yeri değişir cevabını almıştım o sebeple hiç bilmem sağda mı solda mı :)