Hazniyee 5+5 dun ultrason ya gırdım hoca bana bebeğin geride dedı hafta gore . Kese var ama gebelık geride dedi tahlıl ıstedı Pazartesi gününü beklemek zorundayım bu ne demek oluyor endıselıyım