Htchknn Kızlar bu hafta cuma günü bime birçok bebek ürünleri gelecek. Ana kucağı var anne yanı yatağı var oyun halısı var ve çok uygun. Fotoğraf atmayı bilmiyorum atamiyorum o yüzden. Sizce anakucağı alınmalı mı???
deletedmom87894 Htchknn al canım bence zaten 5-6 aya kadar kullanılıyor ben oahalısına kaçmadım bu yüzden civilden aldım uyguna
Serapcemre Htchknn ben aldım da elektriklileri daha cok begendım acıkcası yani kullanırım diyorsanz alın güzel yani oyun halısı da güzel kızım 2.ayından 5.ayına kdr kullandı
Ozge Htchknn ya ben dün plates topu için bime gittim (normal doğum için hamile platesi yapmak istiyordum) kasiyer her mağazayı aradı ve hiç birinde yoktu. Ellerinde kalanları yeni gibi gösteriyorlar demişti hatta. Daha önce geldiyse bu dedikleriniz haftaya bulamama ihtimalimiz olabilir. 😢
Busraaaaaaaaaaa12 Htchknn Bn 550 almıştım 450 düşünürseniz gardops ta satıyorum aybikealp bakabilirsiniz
Balgunes Anakucagi aldım canım bekletiyorum şimdi uygun oluyor iyi ki de almışım kalitesi de fena degil
Htchknn Anne yanı yatağı gerekli mi sizce? Kayınvalidem gereksiz şeyler almayın diyip duruyor canımı sıkıyor 😁😁 ilk bebeğim inş almak istiyorum herşeyden
gokturkefe Htchknn anne yanı yerine reflü yatağı alabilirsiniz. Ben aldım bebeğimde kusma olunca reflü yatağı aldım o boşa çıktı
Kelebekk-0307 Htchknn bence en gerekli anne yanı sonuçta ilk zamanlar bebek yalnız bırakılmaz şahsen ben korkarım kusar boğazına kaçar boğulur göremem vs diye.
zeeynepp19 Htchknn aynı ana kucağını ben trendyoldan aldım daha kullanamadık bebiş doğmadı fakat herhangi bi sorunu yok gibi görünüyor