bebeklibirisi
Hiç bir şey için erken deme 😅
Bizde erkenden yaptık odasını her şeyi hazır şimdi aldıklarımın hepsi iki katı olmuş eşim de diyor iyiki almışız diye şimdi almam imkansızlaşırdı eşimin işleri durgunlaştı tam zamanında aldım herşeyini şimdi 32 haftalığım her şeyin hazır olması çok iyi oluyor kafam rahat doğumumu bekliyorum 😊