Ilkgozagrimiz Aybikee 28+3de 1640dı cuma gene gidicem ama bana normal dedi diyet vermedi ki zaten ben dikkat ediyorum bi tek vitamini kullanma dedi
Minnakkkk Ben 4 buçuk kılo doğmuşum annem hala der bızım zamanımızda sezeryan mı vardı dıye 😀 ama su var annemde mesane sarkması var idrarını tutamıyor uc kez amelıyat oldu ve sebebı de benım gıbı tosun dogurmaktan gecıyormus 🙈🙈🙈 eskıden bılınmedıgı ıcın kilosu vs suan annem cekıyor acısını hala
Ahsennn Hamilelik bence sezeryan dediyse zaten bekle niye erkenden aktıyordun sancın gelir normal yapamazsan o zöan ki kilosuna göre sezeryana aşsınlar şimdi çok erken