34+5 de geldi butonum. Sizin ne zaman geldi??
kelebekimm benimde geçen hafta geldi 😘ama daha dogmdi miniğim💙🤭
Yeni yıla girince 😁34+0 gece 12 de geldi
Cankuzusu dün yoktu sabah gelmiş
kelebekimm hayırlısıyla zamanında gelsinler inseAllah
denizin_annesii kaç haftaliksin?
Cankuzusu amin inşallah
kelebekimm 35+3 Haftada yim
denizin_annesii 5 gün var aramizda. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebisler.
kelebekimm amin amin 🤲 cümlemize inşallah hayırlısı ile doğsun