Ben evlenir evlenmez hamile kalmışım çamaşırları asarken baş dönmem olmuştu yükseklikten diye düşündüm . Regl olcak gibi ağrım vardı wc ye çok gidiyordum ve mutfak lavabosundan naylon kokusu alıyordum mutfağa girmek istemiyordum . Göğüs hassasiyetim vardı 4 gün gecikmem oldu bunların hepsi sehir değişikliğindendir diyordum meğer hamileymişim 😅 Bebeğim beni erkenden terketti ama bu güzel şeyleri bana çok şükür yaşattı ❤️ Rabbim inşallah hepimize sağlıklı bebekler nasip eder . Hiç negatif diye üzülmeyin . Gebelik mucize bir şey . Ben hep hamile kalır mıyım acaba diyordum . Yaş 28 insan düşünüyor belki olmaz diye . Bebeği öğrendim kese var mı kalbi atıyor mu dedim . Kese bebek kalp atışı duydum , kontrol günüme kadar bebeğimin kalbi durdu . Rabbim hiç birinize yaşatmasın inşallah 🤲🏻❤️