Melisahinn Merhaba arkadaşlar adetime daha 2 gün var kan tahlili ile hamile olduğumu öğrendim dün akşamdan beri kahveringi akıntılar geliyor sebebi ne olabilir sizce
minikpandammmm Melisahinn bebek yerleşiyor yerleşme kanamasınıdır muhtemelen. ama yine de acilen bir kadın dogum doktoruna görün. kanamanın durması için progestan ve proluton gibi iğne vs vermesi lazımm. ihmal etmeyin.
Melisahinn 60_duygu minikpandammmm Pıhtılı bir şekilde değilde sanki böyle beklemiş bir akıntı gibi duphaston kullanıyorum zaten şu an daha önce iki kez düşüğüm olduğu için
minikpandammmm pıhtılı bir akıntı değilse sorun yoktur ama durdurulması lazım her türlü acil doktora görün. progestan fitil ve proluton iğne verir . bunlar kanamayı durdurur canım
minikpandammmm Melisahinn yani yerlesme sırasında olabiliyor böyle kanamalar ama her türlü kanama normal değil diyorlar doktorun belki kanama için farklı bir sey söyler . bekleme doktorunla görüş