Kızlar dün hiçbir şeyim yoktu bi anda yarım saatlik baş ağrım oldu sonra geçti üstüne göğüste üstünde yanma kuru öksürük vardı akşam parol içtim toparlamıştım şimdi ateşim 38 olmuş burun içim kuruyo nem makinesi çalıştırmama rağmen yanma ve bacaklarımda ağrı var koronamı oldumki test vermeye gidicem ama 26 günlük bebeğim var sütümü sağıp verdim bu belirtileri yaşayan varmı korona geçirip?