Günaydın arkadaşlar 😻 ya bişey merak ediyorum. İlk defa böyle bişey oluyo. Ben reglin 8. Günü yumurtladim 16mmdi yumurtam. 10. Günü çatlama iğnesi oldum. Bugün reglin 22. Günü. Her zaman 28gunden bir oluyo reglim ilaçla tabii ki. Geçen ay düzensiz kullandım 35. Günde oldu . Sormak istediğim şey test yaptım pozitif reglimin zamanını bilmiyorum kan vermeye ne zaman gidiyim? Ve erken yumurtlama olduğu için 1hafta ireliden mi gidiyorum? Yani şimdi uygulamaya göre 3 hafta ama erken yumurtlama olduğu için 4. Haftamı oluyo anlamadım