tomurcukannesi Hastanemle evimin arası 55 dk . trafik olan bi yol değil. Ama farzedelim trafik oldu maksimum 1saat 15. Dk sürer. Şuan 33 haftalığım ama şimdiden planlama yapmam gerektiğini düşünüyorum. Normalde sancıyı evde çekme taraftarıyım 5 dk da bire düşünce hastaneye gidilmeli diye biliyorum ama benim mesafem uzak. O yüzden fikirlerinizi almak istedim özellikle tercübeli annelerden. Sancı sıklığım kaç dk aralığa düşütüğünde hastane için yola çıkmalıyım?
sudamlasi tomurcukannesi bende merak ediyorum hastaneyle aramda 1 saatlik yol var trafik olursa süre uzuyo.
Puddingin Kalacak gibi kaynana yazman gerekirdi başlığa😂 taktik buymuş🤷🏽♀️ benim de aynı şekilde hastane ile mesafe 30-35 dakika esim simdiden oanik yapmaya basladi trafik olursa naparız diye.. tecrubeli olanlar yazsın napmamiz lazim???
Kivito En doğrusunu doktoruna sor o ne zaman gitmen gerektiğini söyler bes dk da bir diye hatırlıorum çünkü benim sancım hiç başlamamıştı 😂 Israrlı düzenli gelen sancın olacak ayrıca suyun gelirsede telaş yapma çünkü su geldiği gibi doğum başlamıo hastaneye gidene kadar rahat yetişmiş olursun
tomurcukannesi Kivito evet perşembe randevum var sorucam gittiğimde zaten ama burda bi ön bilgi ediniyim dedim☺️