Adalingo Günaydın arkadaşlar 37.haftadayim adet kanaması gibi kanamam oldu acile geldik nst de falan hiç bir sorun çıkmadı düzensiz sancılarım vardı dün gece bugün hiç bişey olmamış gibi uyandım doğumun yakın olduğunu mu gosteriyor anlamadım ben