Ozgebhb momysss çok yükseltmişler fiyatı, ben akın azmana gidiyorum 180 tl veriyorum özel muayenesi var. yüzyıl hastanesi ve bir kaç hastane ile anlaşması varmış, doğum ücretleri nasıl olacak bakalım hastanelerin
momysss Ozgebhb bu kadar yükselticeklerini düşünmemiştim hiç ya doğum ücretlerini öğrenirseniz yazın mutlaka🙏🏻
meltemabras Alpisinannesiii aynı gün doğuma gireceğiz muhtemelen Seher Çınar a gidiyorum ben de. Yine fiyat alacağım umarım ocaktakiler etkilenmez zamdan biri öyle demişti şubattan itibaren geçerli heralde zamlar
Alpisinannesiii meltemabras bende seher hanima gidiyorum cnm sancilarim basladi bugun bakalm cnm bizimde
53rye Bende Sibel mutlu takipliyim takipli hastalarımız Ocak zammından etkilenmiyeck demişlerdi doğum için ama muayene ücretleri artmış bende öyle duydum perşembe kontrolde görcz artık 20 günüm kaldı benimde ☺️
53rye momysss benim doğum tarihi net değil Sezeryan mı normal mi tam belli değil daha uygulamaya göre son 20 normal olursa sizin ☺️
Bkt1262 Ben öğrendim kızlar doğum ücretini normal doğum 5750 sezeryan 6500 olmuş ben devlete geçiş yapıcam her ay 280 tl artı nst oraya o kadar para vericeğime o parayla bebeğime bişiler alırım daha iyi yani
momysss 53rye ben daha 28. Haftadayım canım sezeryan istiyorum ama doğum parasını hiç konuşmadık acaba takipliyim diyr size uyguna derler mi ya