ebru4567 orası sadece o doktordan duyduğum ve hiç gitmediğim bir hastane, sizin doktorunuz özel olarak takip ediyorsa tabiki devam edin. Ben o kişiden canlı canlı duyduğum için hiç oraya gitmedim, diğeri de acil olarak gitmem gerekti dört beş defa mecbur kalıp gittim. Özellikle Malatya e.ah için söylüyorum. Yani malatya e.ah da bile duyduğum bir ya da iki çok iyi kadın doğum doktoru var ama ona nasıl denk gelebilirim ki doğumda, biliyorsunuz kim nöbetçiyse onda doğum oluyor devlette. Hem de acil durum yoksa doktor gelmiyor bile ebeler doğurtuyor