30 haftalık gebeyim sürekli açlık ve sık idrara çıkıyorum 2 gündür bu durumdayım şimdide karın ve kasiklarimda ağrı var ama bebek bu süreçte hep çok hareketliydi bilgisi olan yazabilir mi uyuyamıyorum bu sebeplerden dolayı 4 saatlik uykuyla duruyorum