sudeyl16 Arkadaşlar bursada yaşayanlarr bildiğiniz iyi bi bi doktor var mı ?? Çok sert olmasın rahatlatsın sakin biri olsun istiyorum
Gizemmela sudeyl16 özelse eğer Medicana Volkan Aksakallı önerebilirim ben memnunum ilk gebeliğim hem sakin güler yüzlü hemde rahatlatıyor muayene ücreti şuanda 315 tl
Momgirl16 sudeyl16 esenetepe hastanesi nese kaplan Karakaş oyle guler yüzlü bir kadin ki cok iyi bir doktor kendisi
Dilaraksknclk sudeyl16 Medicana Okan Özden kesinlikle tavsiye ederim berbat bir gebelik geçirdim ama çoooook rahatlatıyordu beni
Cylnvrl sudeyl16 Esentepe de onur bey var çok sıcak kanlı samimi her soruyu sorabiliyosun hepsinide sabırla cevaplıyor acil durumlarda aradığında yardımcı oluyor takip ediyor. Tavsiye ederim
SeymaOztrk Momgirl16 ben gitmiştim neşe hanıma güleryüzlü evet ama hiç memnun kalmamıştım. Her gittiğimde hastalığımı tekrar tekrar anlatmak zorunda kalıyordum çünkü unutuyordu. Detaylı testler yapmıyordu. Kısacası başından savar gibiydi 3-4 kere gittim sonra bir daha bıraktım. Şu anki doktorumdan çok memnunum.
Birdost Pembe Mavi Aycan Kopuz. Çok iyi bı doktor. Tavsiye ederim. Sizi üzmeden sizin de kararlarınıza saygı duyarak size de ayak uydurarak çalışır. Despot, somurtuk, sevimsiz biri değil.
Elfvli sudeyl16 pembe mavi İsmail kucukerdogan. Stresten uzak cok tatlı bir doktor. Elide hafif 😊 benim ikinci gidisim ondan söylüyorum. Birde orada aycan kopuz var ona da iyi diyorlar.
kayraninannesii sudeyl16 merhaba embiye Yılmaz tüze plazada kendi polikliniği var ücreti 180₺ Cok ilgili ve cihazları son çıkan model olduğu icin her gitmede renkli detaylı görüyorum
burcusami Doc dr mehmet aral atalay özel muayanesi var cok tecrubeli bilgili ilgili bi doktor hemde riskli gebelik uzmanı
Yagmur-Umut burcusami ben de Aral Hoca’ya gidiyorum. Çok memnunum. Hiç üzgün çıkmıyorsun muayenesinden 😊 Biraz ücreti yüksek. 350liydi muayene Ocak itibariyle 500 oldu. Tecrübesine ilgisine değer. Ünvanı da doçent
burcusami Yagmur-Umut evet malesef doğum ücretleri de pahalı ama yapçak bişey yok, inanılmaz güven veriyor, gidip de memnun olmayan yok, ben 34.haftama gircem, inan bi yanim buruk onu göremicem artık diye☺️iyi bi insan abi gibi gerçekten
kayraninannesii sudeyl16 hiç bilmiyorum daha 20 haftadayım konuşmadık hiç yeni yıldan sonra muhakkak zam gelmiştir 5-6 bini geçer diye düşünüyorum
Yagmur-Umut burcusami doğum ücretlerini konuştunuz mu? Bi daha konuşmadık. Hastaneye göre değişiyormuş sanırım. Bildiğiniz varsa paylaşabilir misiniz?
burcusami Yagmur-Umut jimer medicana 11 bin civarı ydi pembe mavi 15 hayat 9 buçuk doruk 9 binmis yanlış hatirlamiyosam fiyatlar böyle, sen kac haftalıksin
ElfErk burcusami oo bu fiyatlar doğru değildir ya.. en azından jimer değil nakitte 9.500 jimer.. Ben orda yapacağım doğumumu
em1nece burcusami ben çekirge doruğa gidiyorum geçen ay sorduğumda 3700 dediler yeni yılda zam gelecek dediler. Siz 9000 i nerden duydunuz o kadar artmamıştır inşallah
Yagmur-Umut burcusami kesinlikle. Ama doktora güven ağır basıyor. Girdik bir yola Sonu güzel olsun hepimiz için ☺️