Kızlar bildiğiniz gibi dünden beri nişanım geliyordu belimde çok nazlı nazlı sancılar vardı gece hastaneye gelip durumu bildirmek istedim ebeme ve doktoruma ebem beni alttan muane etti 2 cm açıklık var dedi nts de sancılar gayet düzenli ama ben o düzene göre fazla sancı hissetmedim beni eve yolladı sancın gürleyince gel dedi Biz eve döndük çay falan içtik hala sancılarım yok saat 12:00 oldu yatağa geçtim bir güzel uyudum taki saat 04:40olana kadar baktım iki şidetli sancıyla uyandım o sırada eşimide uyandırdım giyinip evden çıkana kadar saat 05:00 oldu hastaneye 05:12 vardık gelince 9 cm açıklık olmuştu ebem doktorumu çağırdı doktorun gelene kadar sakın ıkınma dedi doktorumun içeriye girmesiyle ebemin serumu bağlaması bebeğin gelmesi hepsi bir arada oldu yani kısacası doğumum hastaneye gelmem sancıları çekmem 30dk falan sürdü🧿bu arada teyzeleri bebeğim çok tatlı çok güzel aydan bir parça doğurmuşum resmen🤲😇🥳🧿