Eliff5434 maalesef bende de var ama benim düz yattığım zaman batma oluyor ve zor dönüp kalkabiliyorum. Bebek baskı yaptığı için olabiliyormus doğumdan sonra geçer diyorlar benim yengem çok çekti bebeği doğduğu zaman o acıdan ağlaya ağlaya emzirdi, oturdu kalktı yattı günlerce