Fbd Kızlar 17+5 haftalık hamileyim son 3 gündür yoğun çalıştım çok eğilip kalktım 2 gündür hissiz durumdayım ve sarı yeşil gibi akıntım var neden böyleyim bi fikriniz varmı
Fbd Deletedmom331 daha önce enfeksiyon yaşadım böyle olmamıştı aslında önemli olan hissizleşmem bi korku sardı
Fbd Merveozcelikcckl hissiz yani sanki önceden pıt pıt bişey hissediyordum 2 gündür Yok gibi bende bi hissiz olur ya insan hani hiç Bişey hissetmez öyle oldum
Glstn Fbd Doktorunuza görünün içinizin rahat etmesi için.Yoksa rahatlamazsınız 😊Hepimizde zmaan zaman olmuştur eminim bu durum 😊bebeğiniz iyidir inşallah kötü düşünmeyin.
Narcicegi Fbd o haftalrda düzenli hissetmen çok zor zaten. Akıntı da muhtemelen enfeksiyon ama doktorunuza danışın ki içiniz rahatlasın 🙏🏼
Merveozcelikcckl Fbd canım o haftalarda bebeği hissetmemen bile çok normal ben 22. Haftalarımda bile iki üç gün hissetmediğim olurdu ilk hareketini 19 da hissettim sonra iki hafta hiç hissedemedim
Fbd Narcicegi içimde bir sıkıntı var anlam vermediğim belki de haklısın zaten sürekli hissetmem olmaz teşekür ederim 🙏🏻🙏🏻
Fbd Esmalpaslan66 hep erken gidiyorum Çarşamba gidicem bekleyeyim dedim yarın dayanamazsam gidicem artık teşekür ederim iyi dileğiniz için 🙏🏻🙏🏻