_tulayb26 Kibarrrrrrr yok canım olmaz ben 5. Haftamda hamile olduğumu tesadüf olarak öğrendim sen düşün bende de yok keşke başlamasaydı diyebilirim şu an çok ağır şeyler yaşıyorum mesela
busracemre2710 Kibarrrrrrr şuan haline bence şükür et umarım çok iyj geçer hamileliğin de 🙂 38.haftamin içindeyim adım atamıyorum o hale geldim oturduğum koltuk batıyor otursam bir dert ayakta dursam bir dert anlaşılan 🙃😃
Serap_35 Kibarrrrrrr ben ölüp ölüp diriliyorum ikinci haftamdan beri şuan 24 günlüğüz bir türlü bitmiyor ağrılarım çok şiddetli uyuyamıyorum hiç ağrısından
Hilalbasak Evet kuzum 7 yada 8 den sonrq basliyor.Hemde oyle bir basliyor ki benim gibi 35. Hafta olup hala çekenler oluyor.O yuzden umarim sende hicbir belirti bulanti kusma tiksinme olmaz🙂
Mnk16 Ben 8 deyim hala belirtim yok çok canım ne bulantı ne baş dönmesi, sekizden sonra başlar dediler bekleyip göreceğiz 😊
Yagmur2204 anneyimmm42 bende 5. Hafta da sadece aşırı uyku isteği olmuştu ondan şüphelenmiştim 8. Haftadayım ve şuan baş dönmem bulantılarım başladı 🙏😌
Kibarrrrrrr anneyimmm42 aynn ne akinti ne baska bisi hiv.biseyim.yok bn.doger cocugumda bulamti kusma akinti adet agrisi ne varsbyasamistim.bunda hic bisi yok korkuyrm tekrs gdiyo dye
_tulayb26 Kibarrrrrrr 4-5. Haftalar da az az vardı zaten ben regl öncesi gibi düşünmüştüm ama şu an 11. Haftamdayım ve baya fazla yani o ara azdı zaman ilerledikçe diyeceksin keşke hiç başlamasaydı diye 😂ben bulantı yüzünden mutfak önünden geçemiyorum mesela sen düşün