Aşırı iştahsızım kızlar akşamları bi kase çorbayı zor bitiriyorum yani covidin 3. Günü olacak bebeğimin kilosunda sıkıntı olur mu acaba ben yiyemiyorum meyve yiyorum bol bol çünkü o daha ferah hafif geliyo yemek hiç canım çekmiyor 🤷🏻♀️Benim gibi olan varmı acaba