Minik1Civciv canim oncelikle gecmis olsun. Dilerim Allahtan sonuclarin iyi gelir.
Ben de ense kalinligi filan hersey iyidi. Ama nifty test yuksek olasilik verdigi icin su aldirmak durumunda kaldik. Sonuclar halen cikmadi. Simdiye kadar 2 kere detayli ultrasona girdim ama hic bisey bulamadilar hersey normal dediler ama yinede ihtimal yuksek dediler. Ne zaman cikicak sonuclarin?