Beydaaltun ben gititğimde 32 olmama bir kaç gün vardı, doktora söyledim 32 de gelip rapor alacam diye. İki iş olmasın sana bugünden yazarız ptesiden başlayacak şekilde dedi. Rapora şu tarih itibariyle 32 haftalık gebelik mevcuttur yazdılar. Ama pazartesi den başlatın raporu benim gibi. Haftasonu için boşa gitmesin gününüz.