Der canım hamileyken sıkıntı yok. Doğumdan sonra süt artıyor yaa o zaman hem kıskançlık hem sütün çok olması bebek memeye düşüyor yemek yemiyor. Gebelikte sıkıntı ben de cekmedim doğumdan sonra bas edemedim. Kardesin yanında hiç emzirmeyin ki sıkıntı yaşamayasınız