Shee ben hamileliğimi yeni öğrendiğim zaman gittiğim dr önce bir erken hamile kalmışsın hem de sezeryanlısın diye bir moralimi düşürdü. Sonra rahimde kasılmaya sebep olur bebek düşer, acil emzirmeyi bırak dedi. Dr dan çıkınca acayip moralim bozulmuştu bu arada bebeğim 9 aylıktı. Başka bir dra gittim iyi dr dediler. Yapılan hiçbir araştırmada sütün bebeğe zararlı olduğu ya da karnındaki bebeğe zarar verdiği gibi bir bulguya rastlanmadı dedi. Eskiden evet dr lar da bıraktırma taraftarıyım ama artık anne ve bebek iyi olduğu sürece emzirmeye devam ettiriyoruz dedi. Şu an 4 aylık karnımdaki dr kontrolündeyim en son 1 hafta önce gittim her şey yolunda doğuma kadar istiyorsan emzirebilirsin dedi. Ben kendim çok halsiz düştüğüm için bırakıcam. Yani demem o ki siz bebeğiniz iyiyseniz , bebeğiniz haftasıyla uyumluysa emzirmeye devam diyor gelişmeleri araştırmaları takip eden dr lar.