Canım geçmiş olsun. Benim safrada değil ama böbrekte taş çıktı. Gebelikten önce bu durumdan haberim yoktu. 23 haftalık gebeyken dayanılmaz bir ağrıyla acile gittim doğuruyorum sandım çünkü ilk gebeligimdi. Doktorum doğum sancısı olmadığını ve taşın böbrekten çıkıp kanala düştüğünü söyledi. Tasin boyutu da büyük olduğu için düsüremedim. Tek çare stent takılacak idrar yolundan dediler çünkü bebeğe zarar veriyordu. Su an 28 haftalık gebeyim. Stent takıldıktan sonra bir nebze rahatladım ama rahimde ağrı ve idrarda kan hiç geçmiyor. Doğuma kadar kalmak zorunda dediler yoksa acil sezeryana alacaklardı. Ayrıca taş başlı başına erken doğum riski getiriyor zaten progestanla vitaminlerle destekliyorlar gebeliği