Kızlar dün ağda yaptım, pilatese başladım ondan beri özellikle kasıklarımda çok fazla ağrı baskı var otururken yatarken kalkmakta o kadar zorlanıyorum ki kasıla kasıla zor kalkıyorum bu durum önemlimi doktora gitmem gerekirmi sizce hemen? Şuan uzanıyorum hareket etmediğim halde o ağrıyı çekiyorum, Normalde dayanırdım bu ağrı normalden daha fazla 🥲