Nurakin077 27 haftalığım ben başımı yastığa koyunca resmen o uyanıyor vs sonrası senfoni gibi 😂 Uyu artık diye triplendiğim oluyor şuan ki gibi 😄
Dün saat 3.45 di ve kıpırtılardan uyuyamamıştım o sert tepikler resmen beni korkutuyordu irkilerek uyanıyordum,