Hanımlar yeni yılınız kutlu olsun öncelikle ocak ayında doğacak bebeğim için polar tulum almak istiyorum ama kalıpta çok kararsızım ilk 6ay giydirmek için kaç beden almalıyım deneyenlerden öneri bekliyorum iki adet alırım ilk üç ay için ayrı sonraki üç ay için ayrı sıcak tutması için gece giydirmeyi düşünüyorum. Kullanışlı oluyor mu?