Kızlar sata göre tam 40 haftalığım ama bizde bir geç döllenme durumu olduğu 30.haftada kesinleşmişti doktorum adet tarihi 6 gün ileri aldı fakat hala daha yanlış hesaplamış olmasindan korkuyorum çünkü benim usg tarihlerinden hesaplamama göre 6 değil 12-13 günlük bie geç döllenme var. Bu neden önemli cunku suan 39 haftalık görünüyorum ama gercekten benim dediğim gibi 6 gün daha fazla bi gec dollenme varsa 38 haftalik olmaliyim ki eğer öyleysem kizimin bizi 2 hafta daha bekletme olasiliği var ama doktor yanliş bilgiden dolayı doğmuyor sanıp suni sanvi veya sezaryene başvurursa diye korkuyorum ne yapmaliyim ya annemleri de cagirdim eger dogmazsa 2 hafta sıkıntı olacak keşke başta tam doğru duzgun hesaplasaydi