Pelinsu20 Merhaba bürün güzel anneler 15+3 üm ve bir paşa annesi oluyorum ve isim önerisi arıyoruz sizde neler var bizde birinci isim POYRAZ ❤️
Fundabshn Pelinsu20 Bende çınar ve poyraz arasında kalmıştım canım çok güzel bi isim bence 💐 Biz çınar koyacağız 🥰
Gizemkrkt Benim de erkek ve 15 gün kaldı netleyemedik Bi oğlum var tuğra ismi Bu da Gökalp ya da alptuğ düşünüyorum 🤔