Sweetbabyy Yaa kızlar sizde de öyle mi bebek olan yerde iki gündür reklam var sıkıldım nasıl kapanıyor bu
Dmllale Evet bende de var ne yazık ki 21 haftalık olduk bugün değişimini görmeyi seviyordum ama görünmüyor ne yazık ki
poyrazinannesi3547 Kar efekti kaldırılsa keşke bian önce beynim dönüyor bişey okuamıyorum doğru düzgün