2-prensesannesiii İşte benim hikayem 💙 Salı günü evde temizlik yaptık annemle her yeri sildik süpürdük. O gün Kasilmalarim çok oldu ama önemsemedim çünkü düzensizdi. Çarşamba günü yani 29 Aralık ta öğlen 12 gibi kahvaltı yaparken bir sancı geldi diğerlerinden çok farklıydı ama anladım birşey olduğunu annemede dedim anne bir Sancı geldi ama dur bakalım sonra saat tuttum tam 1 saat sonra yine aynı sancı kasiklarima vurdu. Akşam 6 ya kadar 1 saatte geldi sonra yarım saat 20 dk ya kadar düştü akşam 9.30 da hasteneye gittik 10 dk ya kadar düştü ama yine de dayanılmayacak gibi değildi . Doktoru beklerken saat 10 oldu alttan baktı ve 4 cm açılma doğum başlamış dedi ben şok oldum beklemiyordum hiç 🙈 sanci odasina aldılar suni sancı taktılar ve lavman yaptılar . Suni sanciyi takar takmaz sancılar 1 dakikada gelmeye başladı ben hep rabbi yesir çekerek karşıladım 1 saat sonra 5 cm oldu saat 12 ye çeyrek varken alttan baktı hemşire ve bakar bakmaz eline suyum patladı tam açıklık.olmus doğum.baslamis dedi hemen doğum haneye aldılar ve saat tam 00.01 de oğlum doğdu . Hep rabbi yesir çektim inanarak ve faydasını gördüm. Bu arada ilk.kizim 30 Aralık 2013 doğumlu hamile kaldığım günden beri inşallah oğlumda bu tarihte doğar dedim ve cok şükür 30 aralığa girdiğimiz gece geldi 💙😍 çok güzel ve kolay doğum oldu. Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💜
Ysa 2-prensesannesiii gözünüz Aydın darısı benim başıma hayırlısı ile artık doğurmak istiyorum 40+3 deyim bi belirti de yok doğru dürüst
Semanurozgan 2-prensesannesiii maşallah rabbim sağlıklı sıhhatli buyutmenizi nasip etsin inşallah darısı tüm hamilelere kolay doğum yapmak
ozge07070 2-prensesannesiii allahım analı babalı büyütsün canım ömrü bahtı güzel olsun inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻Sanada geçmiş olsun 🥰😘
Ggfamily Hayırlı olsun. Allah sağlıklı ömürler nasip etsin inşallah🌺 sancınız zaten varsa neden suni sancı uyguladılar? Bende de şuan 3 cm açıklık var bekliyoruz, suni sancı hangi durumlarda uygulanır merak ettim
2-prensesannesiii Ggfamily AMin canım cümlemize 🌹 ya bende dedim doktor böyle uygun görmüş 3. Olduğu için daha hızlı olsun diye dedi ama bende anlamadım 🤷
SerraveAnnesii Gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün ❤️ Darısı başımıza inşallah bizim de böyle hızlı, sağlıklı doğumlarımız olur ☺️ Benimde ilk gebeliğim normal doğum istiyorum bakalım hayırlısı
2-prensesannesiii SerraveAnnesii amin canım darısı başınıza tam doğum anında tüm.hamilelere kolay doğum nasip .etsin diye dua ettim 🌹
SerraveAnnesii 2-prensesannesiii Amin inşallah🙏🏻 Allah razı olsun canım Allah herkesin yardımcısı olsun❤️