poyrazinannesi3547 2melek_annesiii Sağlıkla gelsin bebişlerimiz bizde 39 haftalık olduk hafta içi spinal sezaryen olcam çok heyecanlym inşallah güzel geçer 💙👼🍀
2melek_annesiii poyrazinannesi3547 ayy maşallah siz bitirmişsiniz sağlıkla alın kucagınıza inşallah darısı bize benimde 39. haftada sezeryan olacak
poyrazinannesi3547 2melek_annesiii Aminn Aminn inşallah Allah razı olsun hepimiz sağlıkla kavuşalımda bebişlerimize 💙çok şükür Rabbime bugünlere kadar geldik 2 düşük sonrası inşallah bu sefer inanıyorum Rabbim büyük kavuşuruz inşallah 🤲❤
2melek_annesiii poyrazinannesi3547 bendede aynı iki düşük oldu buda tüp bebek o korkuları okadar cok yasadımki ama dediğin gibi yolun sonuna geldik artık rabbim sağlıkla kavuştaracak inşallah 🙏🏻