Nasıl ki normal doğumdan korku oluyorsa bendmd sezaryen karşı korkum oluşmustu. İlk doğum normal oldu. Ve ilk olmasına rağmen doktorum ve gebe de rahat güzel bir doğum olduğunu söylediler ki ben bı gün boyunca sancı çekeceğimi düşünmüştüm öyle olması, gecesaat 3.5 gibi sancım başlamıti beş dk bir 30-40saniye sürüyordu. Sabah saat 9.30 kadar evde sancımi çektim. Hastane gittigimde 5cm açıklık olmuştu. 11.3 kızım doğdu. Son on beş dk dayanılır gibi gelmiyordu sancılar çok sıktı. Ben doğum öncesi yürüyüş ve deniz giriyordum, sürekli olmuyordu amaa evin içinde yürüyüş yapıyordum ve 36haftadan sonradan her gün sıcak banyo yapmıştım. Ve ben her zaman pozitif düşündum ve normal doğum yapacağıma inandım. 38+4 doğum oldu ama 4-5 gün öncesinden meğer kasılma oluyormuş amaa ben hissetmiyordum nst kasılma belli oluyordu, daha güçlü ağrılar diye düşündüğümden adet ağrıları benzer ağrıları önemsemedim. Doğum sinsi bir olay değil arkadaşlar, kendini yavaş yavas ayarlıyor sizde hissediyorsunuz. Korkmayın inanın. Vücudumz bunu yapacak gücü var. Ve bunu da eklemek isterim ki; anne ve bebek için hangi durum uygunsa ona karar verilir bu sezaryen da olabilir vajinal doğum da olabilir. Sadece keyfi sezaryen olacağım düşüncesi doğru bulmuyorum. Sevgiler