Merhabalar, benim 2. Hamileliğim. Hepsi birbirinden farklı oluyor çocukların inanın. Kızım aşırı hareketli 16.haftadan itibaren düzenli hareketlerini hissederdim bilirdim. Şimdiki hamileliğimde 19.haftada ilk hissettim ve dediğin gibi bir gün hiç oynamadığı olurdu. İki yaşında kızım sürekli kucağımda indir kaldır kesin kardeşinin başına bir şey getirdi diye elim yüreğimde kalırdı. Ama yok bebeklerin yapısı birbirinden farklı işte. Şimdi 29.hafta oldu. Hareketleri normal.