Eda122 başka doktora görün canım hormon konusunda doktorların yorumları çok değişken iyi araştırıp iyi bir doktora git bana acil cocuk yap çocuğun olmaz diyen doktor oldu, baska doktora gittim hayır çok gereksiz bi yorum dedi ve ben doğal yolla hamile kaldım