Gonul35 7+4 haftaligim yuzustu yatmayi cok seviyorum bugune kadar yatinca hic sikinti yoktu ama simdi yatinca karnimda agri olusmaya baslio boyle durumlarla karsilasan var mi ?
Tulayeyup Gonul35 evet bende öyleydim bebek büyüdükçe ağrı oluyor kendi yavaş yavaş alıştır canım. Sola yatmak daha iyi bebek için. Yan yatmaya alış derim
Cismmpoyraz48 Gonul35 ben 16. Haftamdaym hala yüz üstü yatıyorum arada soluma yatıyorum ağrım olmadı hiç ama senin ağrın oluosa cogunlukta soluna yat 😊
Oslem077 Yüzüstü yatma canım kan akışın yavaşlar bebeğe az kan gider sol tarafına yada sağ tarafına yat 👍 Sağlıkla kucağına al
doganursezmag Gonul35 bende 7 haftalığım ben de yüzüstü yatmadan uyuyamıyorum arada ağrım oluyor o zaman dönüyorum ama uyandığımda yine yüzüstü uyanıyorum.
Gonul35 doganursezmag bem uyurken hissetmiyorum ama gunduz yuzustu uzandigimda agrilar hissetmeye basldm