leylo29 Nureylaa allah izin verirse normal dogumum olursa subatin sonu martin başı ogluşum gelicek ins🤲👶☺️
Hira02 leylo29 Benimde Şubat’ın son haftası dedi doktor diğerlerinde normal doğum yaptım bu sefer sezaryen oalcam
leylo29 Hira02 23 haftalikken dedi ki riskli erken dogum subatin 15 falan bekliyordum sezaryanda canim suan 30 +3 gecen gunde dediki normal dogum gozukuyor sasirdim bnde subatin sonu martin basi denk geliyor iste hayirlsi arrik bakalim ne olcak sonumuz