Fatmanurr94 Sevgili Anneler, 37+1 olupta bebegi kafasini yukaria dönen Anne varmi? Acaba dönermi tekrardan, doktorum simdiden sezeriyan randevüsü al diyor. Beklesem mi sezeriyan mi olsam bilemedim🥺
Yazelbudak46 Fatmanurr94 kuzenim sezeryan olmak istemedi aynı şekilde bebeğin başı yukardaydı normal doğum yapacağım diye direndi ve sancıyla beraber çocuk döndü normal doğum yaptı dönme ihtimali var yani ama bilemedim kişiden kişiye değişken bir durum
hunilimom Fatmanurr94 36+4 de dönmüştü kızım komşumuzun dogum anında dondu Çarşamba sezeryan randevusu vardı pazartesi suyu gelmiş donmuş normal yapmıştı
Asyaveannesi36 Fatmanurr94 ben 3 doktorla da görüştüm 38.haftam dönmedi, artık dönmez de dendi yeri dar kilosu her geçen gün artıyor bu hafta artık beklemeyeceğiz mecburi Sezeryan sağlıklı olalım da hiç mi hiç önemi yok ne yapalım
cydelf Melek__55 ben de 35+3 üm benim bebişim hiç dönmedi hep yukardaydı kafası. Dönmesi zor mu olur gerçekten 🙄🥺
Fatmanurr94 kizannesi_1004 Viyanada yasiyorum ve burda cok yapiliyor ama korkmiyorum desem yalan söylemis olurum. Halen düsünüyorum
Fatmanurr94 cydelf benim bebegim 25 den itibaren hep asagidaydi 34 den sonra yukariya döndü suan 37+1 olduk halen yukarida
Hsrt1 Fatmanurr94 38+4 um. Bebegim donmedi. 35. Haftada doktorum sezeryan tarihini vermisti artik biraz zor dedi ki evet hala kafa yukarda dönmedi maalesef