Canimbebegimm41 3 gun once alı oldumResmen butun duzenım bozuldu her yerım ağrıyor eklem yerlerim kaslarım kolum ağrıdan ağlıyorum hastaneye gıtsem bısey yaparlar mı bılgısı olan var mı yada neler yaptınız
Broca Canimbebegimm41 2.dozdan sonra ben de aynısını yaşadım. Elden ayaktan düştüm sadece parol verdiler. Birkaç gün içinde geçecek sabret dediler. Hakkaten de öyle oldu geçti ama tabi benim ömrümden ömür gitti o ayrı.
yaren1234 Canimbebegimm41 ben ilkinde kolum çok ağrıdı ama 2. bu hafta olacam bakalım size geçmiş olsun
mlssrn Canimbebegimm41 maalesef tetanoz öyle yapıyor herkes covid aşısını olduktan sonra niye böyle oldum hasta gibiyim falan diyor ama tetanoz olmamışlar sanırım o daha beter 😅 kolun zaten yok gibi geziyorsun ortada getirdiği hastalık halsizlikde cabası 😒 çok geçmiş olsun 1-2 güne normale dönersin canım 🙏
Canimbebegimm41 Broca bıgun 3. gun bu zamana kadar hıc agrım olmadan mis gibi hamilelik gecırıyordum sanki bu ağrılar hiç gitmeyecek gibi evde parol yok malesef işe yaradı mı sızde hemen nöbetcı eczaneden alalım 😭😭
Nisaanuur Ben birinci dozu oldum nevrim döndü resmen . Doktorumda 2.dozu vurunmana gerek yok daha önce tetenoz vurulduysan çocukluk aşkların tamsa dedi. 2.dozu Vurulmadım valla 1 hafta yatamadım sol tarafıma .
Canimbebegimm41 Nisaanuur kontrolde bende soracagım gerek yok derse kesınlıkle olmuycam ıkıcı defa bunları yaşayamam sizede gecmıs olsun 🙏
Canimbebegimm41 mlssrn bencede tetanozu boyle bılmıyordum çok ağırmış gercekten 😢 cok teşekkür ederim sızede gecmıs olsun 🙏