0114 kixlar bugun normal kontrole gittim bebegin basi cok asagidyamis dokyorum heran dogum baslayabilir dedi rahim agzida kısalmış 2 cm olmus 4 olmasi gerekiyormus nirmalde ntsde sancim da cikti doktorum ciger gelistriici igne vuracaz dedi heran dogum olabilir dedi bu haftada dogum yapip bebeklerini saglikli bisekilde kucagina aldilarmi bildiginiz nolur bilip duyduklarınizi yazin
Talhahafsa 0114 canım bende 33+3 günlüğüm göbeğim aşağı düştü dün ayakta durunca baskı yapıyo seninde oldumu böyle inşallah bıraz daha bekler bebişin
0114 Talhahafsa ya ben disardan bakinca anlamiyorum iyle yuksekte gibi duruyor gobek buhunde oyle bayram oncesi bi gdiim dedim kontorle daha vardi kontorulume iyikide gitmisim ya
Talhahafsa 0114 bende cuma gitmeyi düşünüyorum solunum sıkıntısı falan olmayınca kuveze koymuyorlar diye biliyorum sağlıklı olur inşallah