Kızlar 37+1 haftalığız bugün mecburen 8 kat merdiven çıkıp inmek zorunda kaldım eşimle ilişki oldu ve sıcak duşta aldım çok yoruldum. Fakat hafif hafif adet ağrısı gibi sağ kasığımda ağrı var geçmiyor gibi yatış şeklimi flan değştirdim ama geçmedi doğum sancısı nasıl oluyor acaba? Sizler nasıl belirti yaşadınız?